Неділя, 25.08.2019, 06:11




Маріупольський навчально-виховний комплекс "Ліцей-школа №14"


Ласкаво просимо!
Статистика


Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Форма входу

Положення про проведення Інтелектуальних ігор

ПОЛОЖЕННЯ

ПРО ШКІЛЬНИЙ ЧЕМПІОНАТ

НВК «ЛІЦЕЙ-ШКОЛА № 14»

З ІНТЕЛЕКТУАЛЬНИХ ІГОР СЕРЕД ШКОЛЯРІВ

 

I. Загальні положення

1.1. Чемпіонат проводиться в НВК «Ліцей-школа № 14» у два етапи:
• Відбірковий етап (відбір кращих шкільних команд з класів)
• Фінальний етап (змагання переможців відбіркового етапу)
     Відбірковий етап розбитий на відбіркові тури, кожен з яких проводиться в паралелях відповідних класів (9-а і 9-б, 10-а і 10-б і т.д.) і включає в себе змагання тільки для школярів цих класів. Фінальний етап складається із загального змагання для команд, що пройшли відбір за підсумками відбіркових турів. Всі ігри проводяться протягом однієї календарної тижня.

II. Цілі і завдання Чемпіонату
Цілі:
• пропаганда ігрових видів інтелектуальної творчості серед молоді віком 14-17 років (з дев'ятого по одинадцятий класи), популяризація інтелектуально-творчих ігор;
• розкриття творчих здібностей учнів, розвиток нестандартного мислення;
• використання можливості залучення широкого кола потенційно талановитої молоді до активної творчої діяльності;
• сприяння розширенню сфери знань учнів;
• сприяння розвитку навичок міжособистісного спілкування учнів, уміння діяти в колективі.
Завдання:
• сприяння найбільш повної реалізації творчого потенціалу талановитих учнів;
• апробація методики проведення турнірів з інтелектуальних ігор серед аудиторії шкільного віку та напрацювання відповідного досвіду;
• виявлення та заохочення найбільш талановитої молоді з числа старших школярів НВК «Ліцей-школа № 14».

III. Засновники та організаційний комітет
     Чемпіонат заснований адміністрацією НВК «Ліцей-школа № 14» і шкільним клубом «Що? Де? Коли? ». Для організації та проведення Чемпіонату створюється Організаційний комітет Чемпіонату (далі - Оргкомітет), до складу якого входять педагоги НВК «Ліцей-школа № 14» та представники шкільного самоврядування.
     Адміністрація НВК «Ліцей-школа № 14» вибирає педагога - відповідального за проведення шкільного турніру і повідомляють його дані та контактний телефон в міський відділ освіти в заявці (див. Додаток 3).

IV. Учасники
     У Чемпіонаті беруть участь учні НВК «Ліцей-школа № 14» з вираженими здібностями до самостійного критичного мислення. Форма участі в Чемпіонаті - командна. Склад команди 6 осіб (5 гравців і один капітан). До участі в грі допускаються учні 9-11 класів.
Реєстрація команд та учасників Чемпіонату здійснюється Оргкомітетом на підставі заявки, яку необхідно подати відповідальному педагогу не пізніше 20 числа кожного місяця за формою, зазначеною у Додатку 3.

V. Порядок проведення шкільного Чемпіонату
     Чемпіонат проводиться щомісячно з 20 по 25 число кожного навчального місяця (вересень-травень).
     Чемпіонат складається з двох етапів: з 21 по 24 число кожного навчального місяця - відбірковий, 25 числа - фінал.
     Відбірковий етап являє собою відбіркові тури, що проводяться між паралелями класів, у шкільних класах.
     Кожен відбірковий тур включає змагання з гри «Що? Де? Коли? »З 20 питань або змагання з гри« Брейн-ринг »з чотирьох боїв (див. Додатки 1 і 2).
     Час проведення кожної гри завчасно узгоджується з класними керівниками класів-учасників. Кожен тур шляхом погоджень призначається на певний день тижня.
     Заявка на участь у фіналі оформляється безпосередньо перед початком фінального етапу за результатами відбіркових турів, по 1 кращій команді з паралелей.
     Склад команди, що потрапила у фінал, повинен відповідати заявочним списком, який вона подавала, граючи відбірковий тур.
     Заміна більш ніж одного гравця (тобто двох) по ходу ігор можлива за наявності поважної причини. При порушенні цієї вимоги результат команди не враховується в заліку.      Команда має право виступати в меншому складі (але не менше чотирьох осіб).

     Кожна команда при подачі заявки та реєстрації вказує свою назву, що зберігається за нею протягом усього Чемпіонату.
     Адміністрація НВК «Ліцей-школа № 14» має право:
• звертатися до відповідального педагогу за проведення Чемпіонату за додатковими роз'ясненнями та вказівками;
• самостійно встановлювати принцип формування команд для участі в Чемпіонаті;
• ознайомитися зі зведеним протоколом Чемпіонату, рішеннями ігрового журі.

VI. Ігрове журі
     Ігрове журі визначає переможців Чемпіонату. Ігрове журі складається з членів адміністрації НВК «Ліцей-школа № 14» та класних керівників граючих класів-команд. У своїй роботі Ігрове журі керується принципами і правилами, запропонованими Кодексу спортивного «Що? Де? Коли? ».

VII. Визначення переможців
      Підсумки кожного з відбіркових турів підводяться Ігровим журі та оголошуються відразу після закінчення туру. Переможцями відбіркового туру визнаються команди, що зайняли перші місця в турнірній таблиці «Що? Де? Коли? », і вони отримують право на участь у фіналі. У відбірковому турі «Брейн-рингу» беруть участь команди, що зайняли перші 4 місця за результатами туру «Що? Де? Коли? ».  Переможець відбіркового туру     « Брейн-рингу »виходить у фінал« Брейн-рингу ».
      У фіналі беруть участь команди-переможці за результатами відбіркових турів.    Переможець визначається ігровим журі за підсумками фінального туру «Що? Де? Коли? ». У фіналі «Брейн-рингу» беруть участь переможці відбіркових боїв. Переможці змагання «Брейн-ринг» визначаються за результатами 8-ми боїв: чотирьох чверть-фіналів, двох півфіналів, фіналу і бою за третє місце. Команда, яка перемогла у фіналі, визнається що зайняла 1-е місце в змаганні з Брейн-рингу, команда, що програла у фіналі - 2-е місце, команда, яка перемогла у бою за третє місце, визнається що зайняла 3-е місце.
      Переможці змагання з «Що? Де? Коли? »Визначаються за підсумковій турнірній таблиці фінального туру з 20 питань. Командами, що зайняли перше, друге і третє місце у змаганні з «Що? Де? Коли? »За рішенням Ігрового журі зізнаються команди, що зайняли перші три рядки турнірної таблиці відповідно.


VIII. Нагородження переможців
     Команди, що зайняли перше, друге і третє місця у змаганнях  з «Що? Де? Коли? »   і      « Брейн-рингу »нагороджуються дипломами та призами НВК« Ліцей-школа № 14 ».

     Спонсори Чемпіонату, за погодженням з Оргкомітетом і Ігровим журі можуть встановлювати власні призи та нагороди переможцям та учасникам Чемпіонату.


IX. Забезпечення безпеки
     Забезпечення безпеки конкурсу та проведення інструктажу з охорони праці та забезпечення безпеки покладається на відповідального педагога.
     Відповідальність за безпеку учасників покладається на класних керівників.

Х. Прикінцеві положення
     У цьому документі є посилання на наступне видання Кодексу спортивного "Що? Де? Коли? ": Поташев М.О. та інші.  Кодекс спортивного "Що? Де? Коли? ". - М., МАК-прес, 2008
     Його текст також може бути знайдений в Інтернеті за адресою:
http://mak.chgk.info/kodeks-sportivnogo-chgk/kodeks-sportivnogo-chgk-doc
     Авторське право на назву «Що? Де? Коли? »Належить ТОВ «Продюсерський центр «Гра-ТВ».

 

Додаток № 1. Правила гри «Що? Де? Коли? »
     Гра «Що? Де? Коли », змагання з якої організовуються в рамках Чемпіонату, це спортивний варіант« Що? Де? Коли »  - командна гра, в якій команди змагаються між собою в умінні знаходити правильну відповідь на поставлене перед ними питання за обмежений час.
     Відповідно до правил спортивного  «Що? Де? Коли? », визначеними в Кодексі спортивного« Що? Де? Коли? », гра полягає в наступному:
• грають одночасно всі команди, які беруть участь у турі;
• після закінчення читання питання, всі команди отримують одну хвилину часу на роздуми;
• по закінченні хвилини на роздуми команда повинна здати свою відповідь на поставлене питання на спеціальному бланку;
• відлік часу починається з команди «Час», яка подається ведучим, відразу після завершення ним читання формулювання питання. Відлік 60-ти секунд на роздуми виконується провідним і закінчується командою «Час», що подається ним же;
• командам дається 10 секунд на написання і здачу відповіді після команди «Час», поданої провідним по закінченні хвилини на роздуми. Відповіді команд збирають секунданти і доставляють в Ігрове журі;
• Ігрове журі приймає рішення про залік або незалік відповіді кожної команди;
• відсутність відповіді або здача відповіді не вчасно прирівнюється Ігровим журі до неправильного відповіді;
• після завершення процедури прийому відповідей секундантами, ведучий оголошує правильну відповідь і відповідні питання коментарі;
• наступне питання туру зачитується провідним після короткої паузи тривалістю від 5 секунд до 3-х хвилин;
• тур, що складається з 20-ти питань розбивається на дві половини, між якими передбачений перерву для відпочинку і підбиття підсумків тривалістю 15 хвилин;
• переможець визначається Ігровим журі на підставі турнірної таблиці, яка містить число правильних відповідей, даних кожною командою в турі, а також рейтинг, підраховуваний за правилами спортивного «Що? Де? Коли? » і використаний як додатковий критерій при визначенні місць команд у турнірній таблиці;
• апеляції на питання Чемпіонату не приймаються. Рішення Ігрового журі по закінченні туру є остаточним і представляється до Оргкомітету у вигляді турнірній таблиці проведеного туру.
     Більш докладний опис правил можна знайти в Кодексі спортивного «Що? Де? Коли? », Відповідно до якого проводиться Чемпіонат. У відповідності з пунктом 1.1.6 Кодексу, ведучий здійснює оперативний контроль за дотриманням норм Кодексу та Регламенту змагань. Всі спірні питання вирішуються Оргкомітетом в оперативному порядку.


Додаток № 2. Правила гри «Брейн-ринг»
     Для ведення гри використовується спеціальне ігрове обладнання - «Брейн-система» (далі: БС). Гравці команди взаємодіють з БС допомогою двох кнопок, кожна з яких надана на час гри однієї з команд-суперників.
     У грі «Брейн-ринг» беруть участь дві команди, сформовані за тими ж принципами, що і команди для гри «Що? Де? Коли? ». У ході Чемпіонату команди беруть участь в іграх змагання «Брейн-ринг» в такому самому ж складі, що і в змаганні «Що? Де? Коли? ».
     Кожна з двох команд займає свій ігровий стіл і отримує в розпорядження кнопку БС.  Мета гри полягає в перемозі над сопернічеською командою за підсумками 5-ти ігрових раундів. Завдання команд - у кожному ігровому раунді дати правильну відповідь на запитання, поставлене ведучим, раніше своїх суперників і не пізніше часу, відведеного на роздуми.
     Раунд гри «Брейн-ринг» будується таким чином:
• ведучий ставить запитання, дає команду «Час», що сигналізує операторові БС про необхідність розпочати відлік часу на обговорення;
• оператор БС натисканням кнопки переводить БС в стан «Гра», яке БС негайно відобразить за допомогою лампи «Час». Саме з цього моменту починається відлік 60 секунд часу на обговорення питання, заданого провідним;
• команда, готова відповідати, натискає на надану їй кнопку БС. Команда не повинна натискати кнопку раніше, ніж загориться лампа «Час», інакше буде зафіксований фальстарт;
• у разі, якщо команда натиснула на кнопку раніше перемикання БС в стан «Гра», тобто раніше загорання лампочки «Час», БС фіксує стан «Фальстарт», яке оголошується оператором БС. Крім того, БС фіксує в цей момент команду, яка провела фальстарт. Ведучий повідомляє про фальстарт, і команда, котра справила фальстарт, втрачає право відповіді на запитання в цьому раунді;
• якщо команда натиснула кнопку після переведення БС в режим «Гра», то БВ фіксує, яка з команд отримала право відповідати. Відповідна команда дає свою відповідь після оголошення ведучого. Затримка команди з відповіддю більш ніж на 7 секунд після оголошення відповідає команди ведучим, дорівнюється, за рішенням ведучого, до неправильного відповіді;
• за правильну відповідь команда отримує одне очко, раунд вважається завершеним, БС скидається оператором зі стану «Гра»;
• у разі неправильної відповіді ведучий дає команду на продовження обговорення для команди, яка залишилась, оператор БС знову переводить БС в режим «Гра», після чого починається відлік  часу, рівного 20 секундам.
• команда яка залишилась  у разі готовності відповідати, натискає надану їй кнопку БС. Її відповідь розглядається провідним за тими ж принципами, і якщо ця відповідь також є неправильним, то раунд вважається завершеним без присудження очок, БС скидається оператором зі стану «Гра», а ведучий зачитує правильну відповідь;
• за п'ять секунд до закінчення часу на роздуми провідний голосом робить зворотний відлік часу, що залишився. Після закінчення часу ведучий дає команду «Час», оператор БС скидає її зі стану «Гра». Відповіді не приймаються, раунд вважається завершеним без присудження очок, а ведучий зачитує правильну відповідь.
      Переможцем бою вважається команда, що отримала більшу кількість очок в ході всіх раундів бою. Якщо після 5-ти чи меншої кількості раундів переможець бою відомий, то бій визнається завершеним. Якщо переможець бою після 5-ти раундів не відомий, то команди розігрують додаткові раунди: по одному до визначення переможця бою.
     Правила фінальних боїв відрізняються від вищевикладених тільки тим, що число раундів у бою збільшується до 7-ми.

 

Додаток № 3. Форма заявки команди

ЗАЯВКА

на участь у шкільному Чемпіонаті з інтелектуальних ігор

2012-2013 навчального року

від __________ класу НВК «Ліцей-школа №14»

 

Назва команди:

 Склад команди (прізвище, им’я, клас):

1.

 

2.

 

3.

 

4.

 

5.

 

6.

 (капітан)

Класний керівник:

Контактний телефон класного керівника:

 

Календар
«  Серпень 2019  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031
Корисні посилання






Copyright MyCorp © 2019
Створити безкоштовний сайт на uCoz